2011-10-13 | 10:41:00

Visste du detta om nya Wellas styling?

Wella Professionals Dry används i torrt hår för att forma och definera frisyren. Kanske det är svårt att komma i håg namnen på just dom produkterna? Men försök då i stället att komma ihåg färgen. Alla produkter som tillhör Dry har gul/orange färg.

  • Ocean Spritz
  • Thermal Image
  • Pearl Styler
  • Smooth Brilliance
  • Texture Touch
  • Sculpt Force
  • Bold Move
  • Shape Shift
  • Create Character
  • Rugged Fix

Wella Professionals Wet används i vått hår för att skapa volym och naturlig rörelse. Kanske det är svårt att komma i håg namnen på just dom produkterna? Men försök då i stället att komma ihåg färgen. Alla produkter som tillhör Wet har Lila färg.

  • Extra Volume
  • Perfect Setting
  • Velvet Amplifier
  • Flowing Form
  • Boost Bounce
  • Stay Brilliant

Wella Professionals Finish används för att avsluta din frisyr eller uppsättning. Kanske det är svårt att komma i håg namnen på just dom produkterna? Men försök då i stället att komma ihåg färgen. Alla produkter som tillhör Finish har Rosa färg.

  • Stay Essentials
  • Shimmer Delight
  • Stay Styled
  • Super Set
  • Dynamic Fix
  • Flexible Finish
/Abby

Kommentarer;
marianne

Hej jag har färgat mitt hår brunt, men färgen slits av jättesnabbt, den gör det varje gång, jag undrar om ni har nått tips så jag kan behålla färgen längre och så den är samma färg som när jag precis färgat?

2011-10-19 kl. 14:14:02

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!