2011-10-18 | 21:15:48

Svinborste

Är man tillräckligt rädd om sitt hår kan det vara en smart idé att byta ut sin hårborste med plastknoppar till en svinborste. En svinborste är mer skonsam mot håret och ger samtidigt mer glans då hårets naturliga fett fördelas i längderna.


Jag använder själv alltid en svinborste och tycker det är mycket bättre!




/Nadja


Kommentarer;
Anonym

Hej! Fin blogg.

Mitt hår är väldigt självlockigt och blir jättesnabbt frissigt och lockigt efter att jag plattat och gått ut. Tips på ett bra värmeskydd och en efter produkt som gör håret glansigt och hålls platt?

2011-10-19 kl. 14:05:27
Clara

Hej!

Jag har nyligen blonderat mitt hår, min naturliga hårfärg är ljusbrun. Nu i efterhand ser jag att mycket av håret har brutits av i botten, vad ska jag göra? Finns det några produkter som kan hjälpa till?

Tack för svar

2011-10-19 kl. 14:08:11
Anna

Hejsan!



Jag har ett litet problem med att jag har mycket mjäll i min hårbotten. Jag har provat det mesta men finner ingen utväg. Jag färgar dessutom håret ca var 3:e vecka eftersom färgen snabbt försvinner. Vilket schampo rekomenderar ni?

2011-10-19 kl. 14:08:51
Anonym

Hejsan!



Jag har ett litet problem med att jag har mycket mjäll i min hårbotten. Jag har provat det mesta men finner ingen utväg. Jag färgar dessutom håret ca var 3:e vecka eftersom färgen snabbt försvinner. Vilket schampo rekomenderar ni?

2011-10-19 kl. 14:09:13

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!