2011-10-26 | 18:50:33

Markera kindbenen

Genom att lägga skuggor i ansiktet med hjälp av rouge kan man framhäva och markera sina kindben.


♥ Välj ett rouge som är lite mörkare än din egna hudton.

♥ Använd en stor mjuk borste att applicera med. Skaka alltid bort överflödet!

♥ Sug in kinderna och applicera rougen längs med den insjunkna delen av kinderna. Borsta även från örat och ner en liten bit, inte för nära munnen!





/Nadja


Kommentarer;
Anonym

hej, en fråga ba..

jag tonade mitt hår brunt för 1 månad sen och ångrade mig redan dagen efter.. hade mörkblont med blonda slingor innan. iallafall så tänkte jag vänta sakta men säkert tills den gick ur men jag orkar inte vänta mer...något tips för att få ur toningen så snabbt som möjligt??

2011-11-01 kl. 18:53:58
alexandra

hej, en fråga ba..

jag tonade mitt hår brunt för 1 månad sen och ångrade mig redan dagen efter.. hade mörkblont med blonda slingor innan. iallafall så tänkte jag vänta sakta men säkert tills den gick ur men jag orkar inte vänta mer...något tips för att få ur toningen så snabbt som möjligt??

2011-11-01 kl. 18:54:31
http://atphotos.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!