2011-10-24 | 10:37:00

GHD's nya kollektion

Curl up presenterar nu GHDs absolut nyaste och trendigaste kollektion!


I denna kollektion följer förutom den urläckra och handgjorda handväskan med stylern även två clips, ett smidigt värmehandtag och en look-book!


GHD Stylern är som vanligt den plattång som håller överlägset bäst kvalitet på marknaden och låter dig forma ditt hår på ett sätt du aldrig trodde var möjligt!


♥ GHD Boho Chic Collection


♥ GHD New Wave Collection


GHD Glamour Collection



/Abby


Kommentarer;
Fanny

Hej!



Jag tycker det är så enormt svårt att veta huruvida mina toppar är slitna eller inte. Mitt hår är lent och kännt inte slitet, men dock sitter inte hårstråna helt tätt ihop utan kan urskiljas med ögat liksom. Hur definierar man slitet hår? Är det hårstråna för sig som ska vara kluvna eller är det att de inte ligger tätt ihop?

Bra blogg föresten!

Mvh Fanny

2011-10-25 kl. 09:34:01
Malin

Jag tycker att bloggen är väldigt bra och hoppas att ni kommer forstsätta med den!

Man får bra tips och lär sig ett och annat! :)



Hur mycket kostar en av dessa GHD plattänger?



//Malin

2011-10-26 kl. 10:11:29

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!