2011-11-21 | 12:30:00

Ultimata schampoot för barn

Detta shampo luktar väldigt gott, svider inte i ögonen och räcker länge. Jag rekommenderade detta schampoo till mina systrar för ca 6 månader sedan och flaskan är inte slut än. Nu har inte mina systrar jätte långt hår men den äldsta har lockigt/krusigt hår och då brukar det vara problem att reda håret efteråt men med detta shampo går det bra.

Paul Mitchell kids- Baby don't cry.
/Abby

Kommentarer;
Anonym

är dom barn? eller är shampoot för ungdomar/vuxna också?

2011-11-24 kl. 23:36:13
Karin

Har aldrig hört talas om märket, var säljs det? :)

2011-12-01 kl. 11:15:53
http://karinakerblom.blogspot.com
Johanna

Jag har läst på många ställen att ricinolja ska vara bra för håret, att det ska få det att växa fortare osv. Jag undrar om detta kan stämma?

2011-12-02 kl. 17:49:56

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!