2011-08-26 | 17:49:08

Hitta rätt läppstift för dig

♥ Har du blek hy och bränner dig lätt i solen har du ofta kalla undertoner. Du passar bäst i röda färger som drar åt blått eller rosa.


♥ Olivfärgad hy som lätt blir solbränd har ofta varma undertoner och passar bra i röda färger som går åt orange eller brunt.





/Nadja


Kommentarer;
ellenlilja

hej nadja!

jag är inte säker på vilken av dom två hudfärgerna jag är... vilka färger tror du att jag passar bäst i? skulle vara jätte gulligt av dig att svara, har verkligen ingen koll på läppsticks/glans färger som passar till mig alls!

2011-09-03 kl. 19:12:04
http://ellenlilja.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!